Sprzedaż przez internet rośnie z roku na rok, stąd też rośnie liczba sklepów internetowych. Niewątpliwie jest to bardzo dochodowy biznes, powinno się natomiast pamiętać o tym, że fundamentem jest terminowe realizowanie zamówień składanych przez klientów. W przypadku większej liczby zamówień trzeba dysponować powierzchnią magazynową, jak również posiadać do dyspozycji pracowników.
Jest to więc zadanie szczególnie wymagające, które natomiast można oddać w ręce fachowców, a mianowicie Fulfillment Polska. Usługi fulfillment - na czym polegają? Są to usługi, które wykonywane są przez firmy zewnętrzne, które na zlecenie klienta realizują obsługę logistyczną zamówień składanych w jego w sklepie online. Trzeba pamiętać o tym, że usługi logistyczne dla sklepów e-commerce mogą obejmować wszystkie etapy takiego zamówienia, a zatem odbiór towaru od dostawcy, jego profesjonalne oraz bezpieczne przechowywanie w magazynach, konfekcjonowanie z użyciem profesjonalnych materiałów opakowaniowych, a następnie wysyłkę za pośrednictwem firm kurierskich do klienta. Bez wątpienia jest to bardzo trudne pod względem logistycznym, dlatego tacy operatorzy zewnętrzni korzystają z przyszłościowych cyfrowych rozwiązań, które pozwalają na automatyzację wszystkich procesów. A przy tym, klient korzystający z rozwiązań takich jak logistyka e-commerce ma zapewniony wgląd w pracę takiego magazynu, który para się obsługą zamówień w jego sklepie internetowym, a zatem na bieżąco może przerabiać różne wprowadzone rozwiązania, tak by jeszcze poprawić jakość obsługi klienta.
Źródło informacji: logistyka e-commerce.
Jest to więc zadanie szczególnie wymagające, które natomiast można oddać w ręce fachowców, a mianowicie Fulfillment Polska. Usługi fulfillment - na czym polegają? Są to usługi, które wykonywane są przez firmy zewnętrzne, które na zlecenie klienta realizują obsługę logistyczną zamówień składanych w jego w sklepie online. Trzeba pamiętać o tym, że usługi logistyczne dla sklepów e-commerce mogą obejmować wszystkie etapy takiego zamówienia, a zatem odbiór towaru od dostawcy, jego profesjonalne oraz bezpieczne przechowywanie w magazynach, konfekcjonowanie z użyciem profesjonalnych materiałów opakowaniowych, a następnie wysyłkę za pośrednictwem firm kurierskich do klienta. Bez wątpienia jest to bardzo trudne pod względem logistycznym, dlatego tacy operatorzy zewnętrzni korzystają z przyszłościowych cyfrowych rozwiązań, które pozwalają na automatyzację wszystkich procesów. A przy tym, klient korzystający z rozwiązań takich jak logistyka e-commerce ma zapewniony wgląd w pracę takiego magazynu, który para się obsługą zamówień w jego sklepie internetowym, a zatem na bieżąco może przerabiać różne wprowadzone rozwiązania, tak by jeszcze poprawić jakość obsługi klienta.
Źródło informacji: logistyka e-commerce.